Cél
A programozás népszerűsítése, a programozás gyakorlásának megszerettetése, olyan módon, hogy a feladatok ne monoton környezetben legyenek, hanem egy kicsit játékosabb, és humorosabb világban tapasztalhassa meg a felhasználó a programozás örömét
Működése
A felhasználó egy karaktert irányít a (w, a, s, d) karakterekkel és kommunikálhat npc-kkel az e karakter lenyomásával, az npc-k programozási feladatokat adnak neki egy-egy érdekes, vagy éppen humoros történet keretében.
Megvalósítás
Először a szövegszerkesztő részt hoztuk létre, ahol a felhasználó írhat egy kódot, és egy gomb megnyomására vissza tudjuk kérni a program eredményét. Ezeket mindig több bemeneti tesztesetre le futtatjuk, és ellenőrizzük, hogy a felhasználó programja helyes megoldásokkal tért-e vissza. Ezután elkészítettük a pályát és megírtuk hozzá a történeteket. Tekintve hogy ez egy igen nagy vállalkozás, és rengeteg lehetőség van benne ezt csak egy demó verziónak tekintjük, és majd a nyár folyamán szeretnénk majd továbbhladni a különböző feladattípusok megírásával, egy teljesebb történet megírásával, és új feature-ök behozásával.
GitHub
https://github.com/patrikZs/project